lördag 21 februari 2015

Lägenheten är såld

Som jag tidigare skrev tackade jag nej till ett par bud och förfrågningar om förhandsvisning av lägenheten.
Ett otroligt bra beslut som jag inte ångrar en sekund!

Det kom jättemånga intressenter till de öppna visningarna och flera blev jätteförtjusta i min pärla. Så det slutade med budgivning och slutpriset hamnade långt över mina förväntningar. Ett mycket tacksamt tillskott till huskassan.

Det bästa av allt att döma är att familjen som flyttar hit verkar genuint älska vårt hem och jag är övertygad om att de kommer ta hand om det på bästa sätt.

Tjejen i familjen uttryckte sig så här när vi sågs "Jag blev kär redan när jag såg bilderna av lägenheten på nätet och när vi klev över tröskeln kändes det som att komma hem. Allt var ännu finare i verkligheten och jag tänkte att de som bor här nu har renoverat det för min skull. Allt är perfekt och precis i min smak"
Bättre betyg kan en bostad inte få.

Själv känner jag mig väldigt klar med att bo här och om jag hade bott kvar så hade jag gjort om allt på nytt. Lagt nya golv, tapetserat och fyllt med nya möbler. Vi har verkligen älskat vårt hem men nu är det dags för ett nytt härligt kapitel att ta form.

Plättar i luften


Ha en fantastisk helg mina vänner!
Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar