tisdag 10 mars 2015

Dunderförkyld i ett flyttkartongkaos

Vi hade vikt hela söndagen till att packa och köra kartonger hem till Göran. Men tji fick vi, det blev en dunderförkylning istället. Jag har legat nerbäddad med feber och halsont här hemma. Mitt i ett flyttkartongkaos som i normala (läs friska) fall fått mig att klättra på väggarna.

Nu börjar jag vakna upp ur förkylningsdvalan och röran här hemma gör mig tokig. Men än är jag inte så frisk att jag orkar kavla upp ärmarna och börja röja.

Jag kan sträcka mig till att laga lite vardagsmiddag så nu blir det köttfärssås och spagetti för mig och sonen innan det är dags att krypa till kojs igen.



Så här "tjusigt" ser det ut hemma hos oss nu. Giv. Mig. Styrka!

Hoppas ni är pigga, friska och krya och att ni till skillnad från mig har kunnat njuta av solen och den första vårvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar