måndag 22 december 2014

Möte med ännu en hustillverkare

Idag hade vi möte med en säljare på Myresjöhus. Vi var där i drygt en timme, en timme som i min mening var helt bortkastad. Vi blev inte klokare alls och har pratat mer om julledighet och semesterresor än om hur själva byggprocessen och hur det går till att bygga med Myresjöhus. Lite trist, då det är så otroligt viktigt att säljaren inger trygghet och kunskap. Nu tror jag egentligen inte att det är något fel på just den här leverantören, snarare har vi hört mycket gott om kvalitén i deras hus. Synd att deras representant var mer intresserad av att prata om sina egna resehistorier än att sälja hus.
Nu ska jag bege mig ut i julhandeln och trängas med resten av alla Stockholmare.


Tur att jag kan jobba morgondagens få arbets-timmar i hemmets lugna vrå.

Ha en fortsatt härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar