måndag 29 december 2014

Visualisera mera

Fördelen med att jobba på mediebyrå är att vi får en himla massa referens-ex av bl.a inredningstidningar och numera bläddrar jag flitigt i dessa under lunchrasterna.
Jag och Göran har nog inte kommit lika långt rent tankemässigt när det gäller hur vårt nya hus ska inredas.
Medan mina tankar far iväg och visualiserar hur vi ska inreda huset tror jag att hans dagdrömmar fylls av vilka maskiner han ska inhandla och hur altanen ska byggas :-)



Nästa steg blir dock att få den beställda nybyggnadskartan från kommunen och träffa markentreprenören så vi kan få råd om var på tomten vi ska placera hus och garage.
Jag har såklart min bestämda uppfattning om hur det ska se ut...... men jag är inte den som är den, utan kan så klart ändra mig om det visar sig att det finns en bättre placering ur ett byggnadsperspektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar