onsdag 13 maj 2015

En liten ryck-upp-dig-present.... till mig själv

Det har varit ett par väldigt hektiska veckor med mycket jobb både privat och på arbetet och jag börjar känna mig allmänt trött och sliten. Det är inte menat som gnäll, det är inte konstigt att man har olika arbetsbelastning periodvis.
Och jag älskar mitt jobb. Jag har turen att trivas väldigt bra, ha roligt och utvecklas på min arbetsplats, dessutom gillar jag ju att det händer en hel del här hemma också. Jag har tyvärr lätt för att ta på mig lite för mycket, men det är ju bara för att jag vill så mycket och har höga krav på mig själv. Men ibland räcker de där 24 timmarna bara inte till.

Eftersom jag inte hade något inbokat lunchmöte idag så gick jag ner på stan och köpte en liten ryck-upp-dig-present.... till mig själv. Det tyckte att jag var värd.


Och ikväll blir det en lugn hemmakväll med tända ljus och en mysig sambo som står ut med mig. 
Klyschigt? Jag veeeet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar