torsdag 28 maj 2015

Hektisk arbetsvecka, underskrift av KA och Huspärm

Hittills har det varit en hektisk arbetsvecka så jag har inte hunnit tänka så jättemycket på husbygget.

Igår var jag bjuden till Hemnets sommarfest med tema retro. Som vanligt var det superroligt och de lyckas alltid få till den där speciella "hemma hos" känslan.
Den här gången var det Mando Diao som spelade, det var hur bra som helst.

Retro-tema
Mando Diao

Idag gick jag lite tidigare från jobbet för ett möte med vår KA som skrev under bygglovshandlingarna så nu, snart väldigt snart kan vi förhoppningsvis lämna in bygglovsansökan.

När jag sedan kom hem låg vår huspärm från VårgårdaHus och väntade i brevlådan.




Nu ska jag sätta mig ner och ge mig lite egentid och bläddra i några härliga magasin innan min fina sambo kommer hem.




1 kommentar: